#1 Skrevet Mars 21, 2013 Hei, har en A6 c5 med original xenon. Må bytte om ikke så lenge, og lurer på om det er noen regler for hvor sterke de kan være? Er det ekstremt vanskelig å bytte selv? Noen som har en fremgangsmåte på hvordan man bytter xenon? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 21, 2013 Usikker på det mtp. regler på styrke osv. Men jeg byttet nylig nærlys pære på min A6 c5 og det var ikke veldig ille, men mer knotete grunnet dårlig plass. Det var i grunn bare å ta av baklokket festet med to metallklips, så prøve å manøvrere dekselet unna så man kommer til. Deretter er det en vrikobling bak på xenonpæra og pass på at du ikke klemmer for hardt på ved montering igjen, for på min knakk jeg reguleringsplastskruen til høydeinnstilling. Dette var dog på venstre side. Til info kjøpte jeg ny orginalpære (Osram) på Torshov bilrekvisita til 699,- (glemte å bruke rabatten), men har sett det billigere på ebay etc. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...