#1 Skrevet Mars 21, 2013 Måtte bare dele disse bildene. Skal monteres på 2'er Golf 195/45R15 T1R på 9" Rota Aleica felg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 22, 2013 Tja... Fitment blir jo sikkert bra, men historisk sett så er jo Golf en heelt feil bil å montere de på... Dette er jo "Hayashi Racing Sakura"- replikafelger, en replika på et "ur- japansk" felgikon. Så hadde de vært montert på en 70-80 talls Starlet, Corolla eller Carina, og ikke en tysk bil, så hadde det vært nesten perfekt Originale Sakuras koster forresten rundt 70k for et sett, så bra noen lager kopier 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 22, 2013 Jeg er ikke helt enig, Jens. Old school JDM-felger passer helt utmerket på eldre VW. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 22, 2013 Jeg er ikke helt enig, Jens. Old school JDM-felger passer helt utmerket på eldre VW. Jeg er og enig her, men replika passer aldri;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...