#1 Skrevet Mars 21, 2013 Hei, Sitter med tanken om å legge sota lamin-x på baklyktene mine. Er dette lovlig? Noen som har erfaring med dette på Golf 3 baklykter? Anders 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 21, 2013 Jeg hadde det på Passaten og fikk 2er feil. Fikk beskjed om at det er ikke lov å legge film eller spray på front og baklykter. Tenkte kanskje det var ok så lenge man ikke hadde mørkere enn E merkede sorte lamper men fikk en ræv av kontrollør så mulig derfor. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 21, 2013 det er lov så lenge reflexene gir gjenlys? hadde det på en bil sot spray og ble tatt inn på kontroll av vegvesen hadde teknisk kontroll, og da sa dem at så lenge dem kunne lysa på lykta og se reflexan så fikk kjøre uten problemer? han kare sa att det ikke hva lov men han så litt på pc sin og så kom han bare å sa att det hva ok? om dem er spraya med svart lakk så er det ikke lov? lys med lykt på lysa så ser du om du, igjennom dem. ska gi litt reflex lys tilbake? Men jeg hadde bare det på bak lykta da? ikke foran? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 21, 2013 det er lov så lenge reflexene gir gjenlys? hadde det på en bil sot spray og ble tatt inn på kontroll av vegvesen hadde teknisk kontroll, og da sa dem at så lenge dem kunne lysa på lykta og se reflexan så fikk kjøre uten problemer? han kare sa att det ikke hva lov men han så litt på pc sin og så kom han bare å sa att det hva ok? om dem er spraya med svart lakk så er det ikke lov? lys med lykt på lysa så ser du om du, igjennom dem. ska gi litt reflex lys tilbake? Men jeg hadde bare det på bak lykta da? ikke foran? Med alle de spørsmåltegnene der så tror jeg ikke du gjorde han noe sikrere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 21, 2013 Det er ikke lov å dekke til lykter med hverken spray eller teip. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 21, 2013 Enklere å få tilgivelse enn tillatelse. Er ikke lov til ha klistermerker med refleks heller, men har sett flere biler fra SVV med det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 21, 2013 det jeg hadde hva kun spray på min? dem så heilt svart ut når det ikke hva lys i dem? det jeg fikk beskjed om fra han fra biltilsynet var att reflex på lyktan skule vises. igjennom sot sprayen, altså når du lyser med lommelykt så skule det vise reflexene inne i lyktan da skule det ikke by på noe problemer? Det hva vist det dem krevde? men det er sikkert litt forskjellig til hva enkelte sier,? men det skal reflextere tilbake når du lyser på lyktan dine med lys, altså når en bil kjøre bak deg så skal han kunne se att du har bak lykt med eller uten lys? hva det jeg fikk som svar da? men det kan jo verre forskjellig av hva dem sier da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 21, 2013 ? ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 21, 2013 Robert Hellan: Hvis du slutter en setning med punktum, i stedet for spørsmålstegn så blir det litt enklere å skjønne hva du mener! Men de fleste gir vel beng i dette, så jeg tror jeg kjører på. Men har ingen erfaring med å legge lamin-x på lykter. Er det enkelt så lenge man bruker varmepistol o.l.? Anders 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 21, 2013 (endret) På nettet ser det veldig lett ut...: ...Har fått lagt på lamin x på frontlyktene mine selv (firma som la på solfilm) og de skrøt av hvor enkel filmen var å jobbe med så tror det skulle kunne gå greit! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 21, 2013 tru jeg ville brukt spray hva det jeg hadde da? men ja du bør bruke varme pistol går med hår føner ta av lyka på bilen blir litt letter. er greit å prøve seg fram litt, bør verre fint og glatt, uten bretter og bobler gjør det i romtemperatur? så blir det nok bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 21, 2013 tru jeg ville brukt spray hva det jeg hadde da? men ja du bør bruke varme pistol går med hår føner ta av lyka på bilen blir litt letter.er greit å prøve seg fram litt, bør verre fint og glatt, uten bretter og bobler gjør det i romtemperatur? så blir det nok bra Det er ikke meningen å være frekk, på noen som helst måte ....men : Har du lest de andre tilbakemeldingene over her (angående "?" osv.) ? Det er faktisk veldig vanskelig å lese innleggene dine. Igjen, det er ikke for å være dum med deg, men kanskje du bør lese gjennom det du skriver en ekstra gang, før du poster en melding. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 22, 2013 Robert Helland; Viser til det Terje Helberg skriver, les over kommentaren din før du poster. Har aldri sett så mye spørsmålstegn! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...