#1 Skrevet Mars 21, 2013 Selger 2 set med carbon dørpaneler grise tøffe! Har laget til min S2 og montert di, så har fått en del bestillinger etter det. Pris 2000 kr / set. Blir helt rått Mvh Johan 97197160 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 21, 2013 Da var et set solgt. --------------------- 1 set igjen, tar lang tid før neste set kommer. H Johan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 21, 2013 Jeg tar det andre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 21, 2013 Den er grei Geir. Bor du i nærheten? Er litt redd å sende dette vøtt:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 21, 2013 Da var alt solgt for denne gang, :thumbup: Er det flere som ønsker så legger jeg inn bestilling på flere paneler? Skall ta bilde på min imorgen så får dere se hvordan det ser ut montert . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 2, 2013 Montert på S2n blir meget pent. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 3, 2013 Fremdeles et set igjen da siste mann hoppet av. Skrik ut. J 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...