#1 Skrevet Mars 21, 2013 Er ute etter en styreenhet til aan motor etter at min gamle ble svidd underr lodding av 3bar map sensor. Er ute etter løse chipper (de som ikke er loddet) for å kunne bruke min egen map. Evnt en hjerne som har mtm 303 map fra før! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 22, 2013 Har en liggende,men må sjekke om det er løse chipper i den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 23, 2013 Det er med sokkler :-) 800 + frakt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 25, 2013 Har hjerne med sms revo 303 chipper med sokkel, on ubrukt justerbar mapsensor fra 034 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 25, 2013 Nå har jeg kjøpt av trond her! Er disse sms revo beregnet til 3bar eller 2.5bar? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 25, 2013 De jeg har er til 2,5 bar mener jeg på, har som sagt justerbar mapsensor liggende for salg også - - - Updated - - - De jeg har er til 2,5 bar mener jeg på, har som sagt justerbar mapsensor liggende for salg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...