#1 Skrevet Mars 22, 2013 Jeg leker litt med tanken på å oppgradere til såkalt deluxe klimapanel i min 2006 2,4 quattro avant. Som dette: http://www.ebay.de/itm/AUDI-A6-4F-Bedienelement-fur-Klimaanlage-Schalter-4F1820043J-mit-Sitzheizung-/170978879439?pt=DE_Autoteile&hash=item27cf22a7cf Hvilke deler trenger jeg utenom selve panelet? Må det aktiveres via diagnose system? Hilsen Frode 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 23, 2013 Mener det var snakk i en annen tråd for en stund siden om at det var forskjell på viften/spjeld og. Finner ikke igjen denne tråden nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 23, 2013 Var et par stk her som har gjort dette, og det er bare selve hovedenheten som du linker til der du trenger, men etter å ha byttet den så tror jeg du må på møller eller et annet verksted med vas for å aktivere den. Men det skulle være plug'n'play om jeg ikke husker feil. Det er et par andre forskjeller på oppsettet i bilen med flere ventiler osv ja, men det har ikke noe påvirkning på selve styreenheten, den vil funke som den skal. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 24, 2013 Har du en kort beskrivelse på hvordan en tar ut panelet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 24, 2013 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 20, 2013 Da er panelet i hus. Noen som har en fremgangsmåte for å aktivere denne? Har en kompis med kabel etc, men ikke nødvendigvis kompetanse på denne bilen Mvh etc. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 20, 2013 Ta bilder under veis og fortell hva som måtte til osv da!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 20, 2013 Ta bilder under veis og fortell hva som måtte til osv da!? Skal se om jeg får lagd en DIY tråd når jeg er i havn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 20, 2013 Good shit, for jeg vurderer dette selv, har bare ikke kommet så langt enda 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 11, 2013 Hei har du fått montert ac display deluxe I bilen Virker den som den skal Måtte du kode om Styreenheten Var dette plugg and play 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 11, 2013 Jeg har kun testet mekanisk interface , har ikke kommet lenger pga ankomst av barn nr2. Oppdaterer når jeg er i mål. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 21, 2013 Hei Har du fått brukt klima displayet eller måtte du kode hos møller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 22, 2013 Hei. Har prøvd å koda sjå ein kompis, men har ikke fått det til å fungere enda, så om dette ikke fører fram så må jeg kanskje til møller til slutt. Om noen har en fremgangsmåte tar jeg gjerne imot tips. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...