#1 Skrevet Mars 22, 2013 Hei!:-) er det noen slm har et styrerelee til ruter til audi a6 1996? Det er et dobbelt rele under fører dekselet ved panseråpneren! Delenr: 8D0969257 Om noen har et liggende så pm meg eller ring/sms på: 97198690 Haster! Mvh Kim! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 25, 2013 Trenger et fortsatt =) Om dere har en a6 vrakbil med dette releet så gi en lyd! Takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 26, 2013 For 4x el vinduer ell Kim? Jeg har mange av dem, kan se om det er noen med samma dl nr;-) Send på en mld imårra da i tilfeldig jeg glemmer meg;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 27, 2013 Takk! Er kun 2 forann, dobbel rele! Møller måtte få bestilt fra tyskland og det kunne ta sin tid så jeg prøver og gå for brukt hehe =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...