#1 Skrevet Mars 22, 2013 Noen som har vært borti det arbeidet før? Noen som har tips på hva som er enklest når det gjelder å bytte det røret? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 22, 2013 hvilket rør? trykk rør fra turbo til ic? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 22, 2013 Det er røret som går fra katalysator til midten av bilen. Det er flexirøret som har ryki. Glemte å legge med nok info. Haha. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 22, 2013 åja, eksos altså. Jeg vil tro at det er lettest å skru av fra turboen, og ta ut hele katalysatoren og røret, for så å skifte røret før du setter alt inn igjen. Det er i alle fall trangt og dele røret fra katalysatoren når den står i bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 22, 2013 Ja, haha. Info kan være greit innimellom. Tenkte det jeg å. Skru av kat fra turbo men hva må jeg ut med får å komme til der? Kun luftfilter boksen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 22, 2013 skrur du ut luftfilterboksen, og tar av innsugsslangen til turbo skal vel det være nok Mener å huske at det gikk sist jeg hadde kat på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 22, 2013 Skal prøve det i dag. Takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...