2.5tdi v6 vil ikke gå mer en 2500omdr

Anbefalte innlegg

Får ikke mere turtall enn 2500 på a6n, er null kraft.. Høres pigg ut helt frem til den kommer hit, da er det null kraft.. Hva er galt? Dieselpumpe, havarerer den bare eller blir den gradvis slapere da? Er veldig lettstartet å grei ellers...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pumpene på disse er vel slik at de enten fungerer eller ikke, så det er ikke det første jeg ville mistenkt.

Et tips:

La den stå på tomgang, napp av slangen til klokka på turbo og se om armen beveger seg slik den skal.

Trenger du flere tips så har du kanskje funnet samletråden for motoren?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, nei da er vel den grei.. armen beveger seg ja, har sett i samletråden men ikke funnet noe rette akkurat mot dette... Rart at dieselfilter skal være tett også da jeg byttet dette for et halår siden men går jo an å prøve å bytte det..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vært borti tett katalysator.. da kom den ikke over 2500-3000omrd..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Begge katter er fjernet også..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du søkt litt? Mener bestemt jeg har lest en tråd med samme symptomene, men husker ikke konklusjonen desverre..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde samme symptomer på Peugeoten til frua. Var ødelagt turbo i mitt tilfelle. Men jeg hadde mye hvit eksos også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser du har vagcom. Ingen feilmeldinger??

LMM ok?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei vag com funker ikke lengre.. Har dratt av kontakt på lmm men merket ikke noen forskjell..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei vag com funker ikke lengre..

På den bilen eller generelt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Generelt. Gjorde ren lmm med elektrospray idag nå funker den mye bedre:) noen som har en lmm?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.