#1 Skrevet Mars 22, 2013 Sjekk ut denne http://www.autofil.no/913838/vaarpuss-for-dummies En bra måte å vaske bilen på! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 22, 2013 Folka på dcn.no har sykt peiling, brukt mange timer på forumet og lært masse. Anbefales på det sterkeste... Forøvrig vasker jeg bilen slik hver gang, med unntak av Iron-x som kun brukes to-tre ganger i året 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 22, 2013 Jeg å vasker sånn om jeg skal fram med vaskehansken- Iron x, men vintervasken er avfetting og såpelegging å så spyle bilen med høytrykkspyler. Da ser den sølvfarga bilen min tålig ren ut. Svamp er ut for lengst Var mye fint på dcn.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 22, 2013 Kan bruke svamp også, så ikke si at det er ut. En murersvamp er for eksempel ett kjempe vaskeredskap, mye bedre enn Meguiar's washmitt/vaskehanske. Er ikke dritbra bare fordi det heter washmitt/vaskehanske. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 22, 2013 Selvfølgelig kan du bruke svamp. Men jeg bruker ikke det lengre. Bruker også div Biltema produkter. Viktigste er at du blir fornøyd med resultatet. Uansett så syns jeg det er en fin vaske guide. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 22, 2013 Viktigste er at man har en så ripefri og skånsom vask som mulig, ikke at man bare er fornøyd. Samtlige er fornøyd med børstevask fra Statoil, er ikke bra bare fordi de er fornøyde. Vaskeguiden er helt strålende den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...