#1 Skrevet Mars 22, 2013 (endret) H-råder og stempler 8,5:1 16vT 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 11, 2013 B U M P ! ! ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 11, 2013 Ser du skriver pg, hvordan blir kompresjonen med disse i en g60 motor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 11, 2013 Mye høyere vel, for på G60'en ligger forbrenningskammeret i stempelet, og ikke i toppen som på 16v. Så trodde ikke dem gikk overens sånn uten videre jeg Gøran? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 11, 2013 Ser du skriver pg, hvordan blir kompresjonen med disse i en g60 motor? Har du 16v topp passer det, 8,5cr som det står i overskriften Mye høyere vel, for på G60'en ligger forbrenningskammeret i stempelet, og ikke i toppen som på 16v. Så trodde ikke dem gikk overens sånn uten videre jeg Gøran? Spiller vel ingen rolle hvilken blokk det er?Passer sikkert i 20 andre blokker som dx,ev, jj, jh, 2h, pf, abs, osv, med 16V!! topp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 11, 2013 Jepp, var det jeg og mente på, så dumt å nevne motorkoder spesifikt, når det er toppen som egentlig bestemmer det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 11, 2013 Jepp, var det jeg og mente på, så dumt å nevne motorkoder spesifikt, når det er toppen som egentlig bestemmer det Dumt? Er vel for å gi en pekepinn på hva det er til, da de IKKE passer i 9a, 2e, abf osv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...