#1 Skrevet Mars 22, 2013 (endret) Selger unna noen overflødige deler. 034 AAN High Output Coil Kit med to ekstra coil og brakett. Dette er plug and play til RS2 og C4 2.2L og jeg benket 620 whp med disse. http://www.034motorsport.com/ignition-solutions-aan-high-output-coil-kit-plug-in-p-466.html Pris 2500,- SOLGT Surge tank fra KRS inkl rør fra tanken til pumpene og y-kryss. (Pumpene er ikke inkludert) http://ksr.as/product_info.php?cPath=495_198&products_id=1041 Pris 400.- Solgt Frakt kommer i tillegg. Mvh Patric 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 22, 2013 2000,- for coilkit? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 22, 2013 2000,- for coilkit? Det blir litt for lite. Jeg kan gå til 2400 + frakt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 23, 2013 har du et bilde av coilpakka? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 23, 2013 Huske feil på min side, det følger med 7 coiler så det er to ekstra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 23, 2013 passer dette under dekselet som står over den originale coilpakka? eller nå en bruke 7A toppdeksel osv..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 23, 2013 (endret) Jeg vet ikke on de går under det originale coil dekslet, men passer fint på 7A toppdekslet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 23, 2013 passer dette under dekselet som står over den originale coilpakka? eller nå en bruke 7A toppdeksel osv..? Det passer fint under det orginale coil dekselet til AAN. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 23, 2013 Solgt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...