Mye arbeid å montere senkefjærer på Passat 3C 4motion?

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle slippe Passaten ned fra styltene til sommeren, og siden jeg vil ha alt originalt på bilen så er det originalt sportsunderstell som teller :)

Hos VW skulle de ha ca 7000kr for å montere senkesettet, noe jeg synes virka litt i overkant dyrt..?

Derfor lurte jeg på om noen har montert senkesett på tilsvarende bil?

Hvor mye arbeid er det å gjør dette?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beregn ca 1 time pr hjørne så er du innafor. Det er helt ok.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okei :-) Er det noen deler utover fjærer og dempere jeg må kjøpe inn for å gjøre dette? Vet verkstedene bytter alt de skrur på av bolter stort sett, men tviler på at det er veldig nødvendig..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du trenger vel bare fjærer. Ellers kjøper du jo justerbart.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir nok originalt på denne bilen :-) Har fått pris på noe over 6000,- for originalt sportsunderstell komplett med dempere så det tror jeg blir innkjøpt.. :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aha. Jeg misforsto deg litt først. Hvor komplett er det du har kjøpt? Din har vel forhøyet understell så det er mulig du må ha kortere lenkearmer også, hvis ikke de følger med:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei det er nok ikke med.. Best å ta en sjekk på det da :-) takk for tipset :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du likevel skal bruke 6000,- på nye dempere og fjærer hvorfor ikke kjøpe dette så har du muligheten til å justere om du skulle få lyst en gang? Prisen er jo den samme :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du likevel skal bruke 6000,- på nye dempere og fjærer hvorfor ikke kjøpe dette så har du muligheten til å justere om du skulle få lyst en gang? Prisen er jo den samme :)

Det er ikke originalt ;) Jeg er litt spesiell sånn :P Alt skal være originalt..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ikke originalt ;) Jeg er litt spesiell sånn :P Alt skal være originalt..

Aha jeg forstår. Ikke noe galt med å holde det originalt :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.