#1 Skrevet Mars 23, 2013 (endret) Må ha større turbo, derfor selges den igjen . - HX35 - T3 - Twinscroll - Oljekjølt - 4" inn - 2,5" ut - 3" V-bånd (original 2,5", men har sveiset på nytt) Navn: Holset Typ: HX35 Partnummer: 3539698 Kompressor: Inducer 54mm / Exducer 82mm TRIM 43,6 Turbinhjul: Inducer 70mm / Exducer 60mm TRIM 74,3 Kompressorhus: 0.55 A/R (4" "flens" med antisurge/hiflow) Eksoshus: Twinscroll 14cm^2 = ca. 0.91 A/R (2,5" V-Band flens) PRIS: 4500kr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 23, 2013 - - - Updated - - - - - - Updated - - - 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 23, 2013 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 25, 2013 Jeg glemte å si at V-Band klemmen og sveiseringen på bildene følger med . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 25, 2013 Hva er disse gode for i bensineroppsett ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 25, 2013 Rundt 550-650whp som jeg har forstått. Bare å google litt, mange kjekke biler der ute med denne turboen. Gjør beste jobben rundt 1,9-2,1 bar. 70lbs/min - 80lbs/min Er nok noe mellom Garrett GT30 og GT35, men sammenligner man turbinhjulene etc. så blir det nok noe i GT37 størrelsen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 25, 2013 82/54mm 8-bladers kompressor = 530hk i motor (bensin) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 25, 2013 82/54mm 8-bladers kompressor = 530hk i motor (bensin) Takker for infoen Petter Hvordan spool kan en regne på 2.2 femmer ? Vurderer remapping på S4`n. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 25, 2013 Jeg vett ikke så mye om femmern og hvordan 2,2l spooler igang en turbo men på min VR6 tror jeg jeg hadde nok hatt full trykk ved rundt 3600-3800 o/min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 25, 2013 4600-4800rpm på 2.2 da sånn ca. utifra forskjellen i motorvolum 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 25, 2013 4600-4800rpm på 2.2 da sånn ca. utifra forskjellen i motorvolum Laag sier du hehe, det blir litt mye ja på en bruksbil..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 25, 2013 Kun basert på Sørens VR6 tall, jeg har sett disse spoole opp mye tidligere på 2.0 liter bensin og annet så søk litt rundt. DSM Tuners forumet er stappfullt av Holset-a-holics 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 25, 2013 Bare en liten digresjon: TIG sveisa støpejern? Lykke til med salg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 25, 2013 Sjekk tråden min. så ser du hvordan jeg har gjort det. Sveisen er der egentlig bare for å holde den på plass, den må ikke tåle noenting. Er bare en 3" vband ring som sitter atramt over en 2,5" ring og så sveiset på etterpå. Dette går fint og kommer aldri til å lage problemer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 26, 2013 HX40 med 16cm eksoshus, 2bar @ 5000rpm på en 1.8T: Burde da gå an å få god fart på denne HX35/14cm MYE tidligere på en 2.2 femmer eller en VR6? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet April 1, 2013 Prisen kan diskuteres ved HURTIG handel! Påskebump 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet April 10, 2013 Justert prisen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...