#1 Skrevet Mars 23, 2013 Hei. Lurte på om noen kunne hjelpe meg med dette: Kjøpte en Audi S3 8L igår, fant ut at innmaten i høyre hovedlampe er løs (var byttet pære på verkstedet 3 mnd før jeg kjøpte bilen), da jeg tar ut høydejusteringsmotoren på lykta og ser inn i hullet ser jeg at mottaket til kula på høydejusteringsmotoren er knekt. På møller må du kjøpe komplett lampe, men fant denne på ebay som jeg trenger: http://www.ebay.de/itm/Audi-A3-S3-8l-Scheinwerfer-Stellmotoren-Fuhrung-fur-LWR-/330892290374?pt=DE_Autoteile&hash=item4d0ab7a946#ht_500wt_1361 Men selger vil ikke sende til Norge, noe som har tanker eller forslag til hvem ellers som kan selge dette?? På forhånd takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 23, 2013 Modell? Har kanskje lykt som selges billig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 26, 2013 2001, men fått tak i det nå..Ellers takk:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...