Orginalt Westfalia hengerfeste til A8 D2

Anbefalte innlegg

Interessert i det orginale hengerfeste til bilen med avtagbar krok. Også evt ledningsnett.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan du bestille på bertelshoffer, Google det navnet så finner du butikken, tysk nettbutikk, sender kjapt til Norge:). Jeg bestilte der til a3, kostet 3500kr med ledningsnett.

 

Edit: http://www.bertelshofer.com/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan sikkert skaffe nytt, send meg årsmodell og skiltnummer på PM så kan jeg sjekke mandag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan du bestille på bertelshoffer, Google det navnet så finner du butikken, tysk nettbutikk, sender kjapt til Norge:). Jeg bestilte der til a3, kostet 3500kr med ledningsnett.

 

Edit: http://www.bertelshofer.com/

 

Ser at dette ikke er Westfalia, men noe som heter GDW? Er ute etter Westfalia som ble levert originalt, da passer også kroken inn i plassen under matta. Mulig at GDW kroken også passer inn her?

Kjøper gjerne brukt og renoverer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser at dette ikke er Westfalia, men noe som heter GDW? Er ute etter Westfalia som ble levert originalt, da passer også kroken inn i plassen under matta. Mulig at GDW kroken også passer inn her?

Kjøper gjerne brukt og renoverer.

 

Jeg har ikke sjekket a8 på den siden, men når jeg skulle ha til a3 fikk jeg opp 3 typer, westfalia, thule og oris. Sjekket nå istad på til passaten min og fikk de 3 da også. Så også at prisen bare var 2900 norske for nytt westfalia med ledningsnett og alt man trenger. Det er med levering på 2-3 dager. Ganske billig!

 

Men du fikk ikke opp westfalia til a8'en?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har ikke sjekket a8 på den siden, men når jeg skulle ha til a3 fikk jeg opp 3 typer, westfalia, thule og oris. Sjekket nå istad på til passaten min og fikk de 3 da også. Så også at prisen bare var 2900 norske for nytt westfalia med ledningsnett og alt man trenger. Det er med levering på 2-3 dager. Ganske billig!

 

Men du fikk ikke opp westfalia til a8'en?

 

Nei, bare GDW avtagbart og en fastmontert. Jeg har i grunn sjekket Westfalia sine sidwer og ser at de ikke leverer til bilen mer. Derfor ser jeg etter brukt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.