s4 2,2 turbo, vil ikke over 0,5 i ladetrykk

Anbefalte innlegg

trenger noen tips om hva som kan gjør att jeg plutselig ikke får mer enn 0,5 i ladetrykk, og kjørekomputenen står fast på 0,9.

motorlampen lyser ikke, ellers går bilen som den skal, noen som har noen tips om hva jeg kan teste eller som kanskje vet hva dette kan skyldes?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du skjekket motorsikringene? Ryker dem vil den gå i nødmodus.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja dem har jeg sjekket,

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må bytte ut han kopen som driv og rote oppi motoren med en som vet hva han driv med ;-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kom å fix even...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

At displayet viser 0.9, er oftest at slangen som går inn bak 'tenningsmoduldekselet' (inn på en fuktfelle som ser ut som et gammeldags bensinfilter til moped) har hoppet av. Dermed har heller ikke motoren anelse om trykket, og gir deg ikke ekstra guffe. I hvertfall et vanlig problem! Gir vanligvis ingen feilmeldinger på ellers relativt originale biler.

Oppe i høyre hjørne her:

images?q=tbn:ANd9GcSZq4aF_OAQFMM-NKIH-e8

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samme skjedde på min, da var det en vaccum slange! Regner med du har sjekka de hehe :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

så ikke svaret ditt før nå, å det er sefølgelig rett etter jeg selv fant ut av dette, men det var den slangen der som hadde håppet av ja, men takk for svaret alikevell...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.