dempere foran, 90q vs 90q 20v

Anbefalte innlegg

skulle bestille koni dempere foran til min 1989 90quattro 2.3 20v, men rodin kunne skaffe bare til "vanlig" 90 quattro.

 

noen med f.eks familiealbum som kunne ha sjekka opp om fjærbein/dempere er de samme, eventuelt hva er forskjellen?

 

var ganske sikker på de var like jeg men...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen som veit?

skulle gjerne ha bestilt dempere litt kjapt :)

 

har sett litt på prislistene til simco.no også, uten å bli noe klokere.

håper noen kan hjelpe meg litt på vei her.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er samme demperne, når jeg skulle kjøpe til min bil så jeg i listen fra Koni at det er samme delenummer foran på min 87-modell som på RS2, så da er det samme på 90q og 90q20v også. Den du vil ha er 8610-1262 Sport, dette er den justerbare gule Koni. Jeg kjøpte disse fra Rodin.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er samme demperne, når jeg skulle kjøpe til min bil så jeg i listen fra Koni at det er samme delenummer foran på min 87-modell som på RS2, så da er det samme på 90q og 90q20v også. Den du vil ha er 8610-1262 Sport, dette er den justerbare gule Koni. Jeg kjøpte disse fra Rodin.

 

Tusen takk Per, fant ut at det stod mellom 8610-1262 Sport og 86-2066 Sport.

 

da får jeg bestilt slike idag, og det skulle vel gå greit med h&r 40mm senkefjærer på disse demperne :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.