#1 Skrevet Mars 24, 2013 Prøver å få montert en 6 trinns i min B4. Har 5 trinns travers og girkassefestene fra C4. Noen som har en formening om hva som må til for å få dette til å passe? Motoren er ikke klar ennå, så får ikke testet det ordentlig. Hvordan er det i forhold til lengderetning og høyde? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 24, 2013 då eg bytte frå 5 trins til 6trins i coupen min brukte eg org fester og skimsa opp på v,side på treversen (ca 4-5 ca) inndre del av ein berearm til b5 funker:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 24, 2013 då eg bytte frå 5 trins til 6trins i coupen min brukte eg org fester og skimsa opp på v,side på treversen (ca 4-5 ca) inndre del av ein berearm til b5 funker:) Intressant! Har du bilder? Hvilke festebraketter brukte du på girkassen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...