Anbefalte innlegg

Selger en RNS-E til A3 8P, ble kjøpt inn fordi vi trodde det var en feil med den i mamma sin bil, men viste seg at det var feil med noe annet enn navien så da trengs ikke denne.

 

Dette er en 192S versjon med chrome buttons, se bildene.

 

Er i utmerket stand og er testet og den fungerer også utmerket.

 

Følger med kodekort, GPS antenne, 2012 kart og det orginale 2009 kartet.

 

De fleste vet sikkert hva dette er om de er intr. I denne, men om noen trenger mere info så bare spør.

 

Prisantydning: 4500,- +frakt (170kr). / seriøse bud mottas.

 

Kan leveres i Oslo og kan da også være behjelpelig med montering og koding av den. Kan også leveres på strekningen Oslo->strømstad nå førstkommende onsdag.

 

Ta gjerne kontakt på sms, 97604917.

 

Bilder:

 

uqeryhys.jpg

6ujy4y6e.jpg

u6asu3ug.jpg

u2e5ujen.jpg

azyqu9e3.jpg

uzatagy6.jpg

emanytyz.jpg

 

Har du en A3 8P, 2005-> med 2din så er denne plug'n'play på 5min:)

 

 

 

Edit:

 

https://finn.no/40810544

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er fullt mulig å montere i a3 som har 1din spiller fra før også, men da må man legge på CA 1,5-2k ekstra i andre deler man også trenger, pluss en 3timers arbeid, har gjort det selv på den blå a3'en jeg hadde for noen år siden:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet du eksakt hva man trenger i tillegg for og montere denne inn i en a3 8p som har concert 2 orginalt ?

 

Vil sjekke litt priser før jeg evt er interisert i denne.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet du eksakt hva man trenger i tillegg for og montere denne inn i en a3 8p som har concert 2 orginalt ?

 

Vil sjekke litt priser før jeg evt er interisert i denne.

 

Du trenger:

 

-Ramme for 2din

-Nye brytere for Esp off og varselblink, og 2 blinddeksler.

-visittkortholder som erstatter koppholder

-rammen rundt de knappene og visittkortholderen

-klimapanel for 2din (eventuelt bare kutte av 0,5cm på hver side av klimapanelet for 1din) eneste forskjellen på de er bredden. Jeg kappet når jeg gjorde dette på min blå a3.

-overgangsledningsnett

 

Kan se om jeg finner CA priser til deg.

 

Dette er ikke veldig dyrt, når jeg gjorde dette for 5 år siden var det mye dyrere, da betalte jeg 8k for navien og ca 2k for resten. Nå burde du klare deg under 6k totalt ink navi.

 

Edit:

Klimaenhet:

 

Audi A3 8P 8PA 8P7 CABRIO HVAC 2 DIN AIR CON CONTROL ( 8P0 820 043 AG 5PR )

 

http://bit.ly/10E1gHo

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet du eksakt hva man trenger i tillegg for og montere denne inn i en a3 8p som har concert 2 orginalt ?

 

Vil sjekke litt priser før jeg evt er interisert i denne.

 

Rettelse: har du 2din spiller nå? Altså stor spiller? Isåfall så koster det deg ikke noe mere enn navien, det eneste du trenger ekstra er navi antenne, men det får du med av meg. Det er bare 5min og bytte. Kan gjøre det for deg om du holder til i nærheten av Oslo.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rettelse: har du 2din spiller nå? Altså stor spiller? Isåfall så koster det deg ikke noe mere enn navien, det eneste du trenger ekstra er navi antenne, men det får du med av meg. Det er bare 5min og bytte. Kan gjøre det for deg om du holder til i nærheten av Oslo.

 

Har 1 din idag.

 

Skal søke litt og se om jeg finner delenr. Mye finnes nok på ebay ja.

 

Hva slags tilkoblingsmuligheter er det orginalt på denne? Aux eksempel?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har 1 din idag.

 

Skal søke litt og se om jeg finner delenr. Mye finnes nok på ebay ja.

 

Hva slags tilkoblingsmuligheter er det orginalt på denne? Aux eksempel?

 

Aux, ryggekamera, cd-veksler, Bluetooth kan man koble til f.eks. Komplett Bluetooth kit koster 2000kr på ebay, med alt du trenger. Da kan du streame musikk via Blåtann og ha handsfree.

 

Aux koster 2-300kr.

 

Originalt uten at man kobler på noe ekstra så er det cd + 2x minnekort slots. Må kjøpe en kabel for å få aux, eventuelt kjøpe iPod kabel og koble til om du har iPhone f.eks.

 

Jeg la bare opp en minijack i min bil, for da får man koblet opp alt mulig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.