#1 Skrevet Mars 24, 2013 Noen som veit hva som trengs av deler for å gjennomføre dette? Har en 8v like bremser som en 16v (MK3, altså)? Vil jo bygge om til like store bremser, men veit ikke om jeg må ta fra G60, GTi eller GTi 16v. Ulogisk ombygging, kanskje, men dette er for å få på felger som jeg har uten å måtte bruke adapter. Alternativt kan man vel borre 3 nye hull på bremseskiver/nav, og få dobbel boltsirkel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 24, 2013 Nav fra 4 bolt mk2 89- eller fra mk3, passat 35i, samt ytre drivknute. Skive må du borre om. Bak bytter du seff bare skive. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 24, 2013 Hvordan blir det da med ABS og den slags? Bak er lett, ja, så det er kun foran jeg lurer på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 24, 2013 Hvordan blir det da med ABS og den slags? Bak er lett, ja, så det er kun foran jeg lurer på. Tror ikke det er forskjell på abs ringene, men det er jo bare å montere den du har. Pass på å få nav med hull til skruene som holder abs ringen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 24, 2013 Blir isåfall å ta det fra en 35i eller Golf 3, for der har vel alle ABS såvidt jeg veit. Kan ikke bare kjøpe nye skiver foran til G60 eller 16v (avhengig av størrelsen på originale GTi-bremser på MK3) og montere disse? Må borre om skiven foran? Har forøvrig ikke kjøpt bil, men vurderer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 24, 2013 Skivene har forkjellig ET så passer ikke. gti mk3 har 280/22mm -8/94 og 288/25mm 9/94- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...