Anbefalte innlegg

Hei!

77_57964161_xl_zps487e0dcf.jpg

Har en førerstol som er ødelagt høydejustering på. Låsen på høydejusteringen er gåen, så når jeg gir på detter setet ned, når jeg bremser hever det seg. I tilegg er sidestøttene såttet ned slik at jeg nå sitter på stålrammen.

Enda et irritasjons moment er en sinnsyk sittestilling. Enten er ratt ok (ikke bra) men da er beina heilt klistret i dashbordet, eller så er beina ok men da når jeg ikke toppen på rattet..

Vil også ha mer sidestøtte, blir sittende å støtte meg på midtkonsoll og døren om jeg drar på i mindre svinger.

Så jeg er da på let etter noen stoler som kan settes i Ibizaen min.

Justerbar rygg og vippfunksjon siden jeg har todørs bil. Kan leve uten vippfunksjon, da jeg skjelden bruker baksetene

Trenger ikke være orginal stoler.. Noen som har tips? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker! De så nesten perfekte ut :)

Gi gjerne flere tips, hvis ikke blir det en slik når pengene siver inn på konto!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får komme til Ørsta en dag å sjekke om Sabelt stolene mine passer deg, vurderes utbyttet til bøtte stoler....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sabelt med vipp?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.