#1 Skrevet Mars 25, 2013 er jo Streetmeet 2 påskedag (mandag, 1 April) http://www.facebook.com/events/170862953064279/ noen herfra som skal ta turen? : ) var jo en liten gjeng i fjor! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 25, 2013 Uten å garantere noe regner jeg med at jeg er med på dette en tur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 25, 2013 Jeg e klar :-). Om flere skal ta turen skulle vi prøvd å fått et møtepunkt som i fjor og kjørt sammen inn? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 27, 2013 jeg er i allefall med å møte før et sted om det blir noe av : ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 27, 2013 Satser på jeg er med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 28, 2013 Kommer nok en tur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 28, 2013 Om folk er med på å kjøre sammen inn til treffet, så kan jo vi for.eks møtes på parkeringen ved storavannet, samme plass som sist?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 29, 2013 møtte vel 13:30 i fjor på parkeringen ved storavannet, går vel ann å gjør det i år og? : ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 29, 2013 Ja det høres ut som en plan! Så lenge alt går etter planen så stiller meg og min bror ved parkeringen på storavannet (13:30) Og vi kjører derfra (13:45). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 29, 2013 Må lufte sommerfelgene her også, jeg kommer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 30, 2013 Kanskje eg skal klare en tur eg og?... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 31, 2013 kem som har bestilt snø?? jeg som alt har lagt om til sommerdekk.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 31, 2013 Blir det streetmeet på vinterdekk i år altså? Jeg hadde tenkt å legge om idag, men når jeg ser ut, så var det ikke så ille utsette det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 1, 2013 satse på at varmen tar knekken på snøen! gidder ikke legg om til vinterskoa igjen så får heller ta det litt roligere med sommerskoene : D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 1, 2013 Kommer på vinterdekk :-( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet April 1, 2013 Ingen som tok bilder derfra? Eller var det ikke noe å ta bilder av? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet April 1, 2013 Her er det eneste jeg tok meg bry til å ta bilde av:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet April 1, 2013 Sweet, lå jo helt Flush:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet April 1, 2013 nok av lys i allefall! men fant denne utenfor parkeringshuset borte ved bensinstasjonen da, noen her inne sin?? var meeeeeeeeget pen : ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet April 1, 2013 Mye rart på dette treffet ja.......... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet April 1, 2013 Ja som vanlig tror jeg det var NM i turtalsperre kjøring i dag og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet April 1, 2013 http://www.ba.no/nyheter/article6580897.ece 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet April 2, 2013 http://www.ba.no/nyheter/article6580897.ece "Eirik Bakke Folkedal forklarer at R i grillen betyr råsterk motor" He he..... Greit å vite....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...