#1 Skrevet Mars 25, 2013 (endret) Dette er en orginal golf 1 gti ombygget til 1,6 td. Står som gti diesel i vognkortet. Motor er ikke montert, heller ikke interiør. Følger med stort sett alt for å få komplett bil igjen. 1983 mod Laza? grønn metallic. Jetta 1 front. Interiør er org mk1 gtd Gti dash Motor er en RA motor ukjent tilstand. Gått ca 250.000km reg nr: KE 81911 er sveiset inn chassi nr på nytt og plombert etter tyveri i 1998, dette står oppført i autosys. Noen rusthull i gulv må sveises, ikke store greiene. Pris bud over 10.000kr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 11, 2013 noen bilder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 11, 2013 (endret) skal se om jeg finner noen. Eneste jeg fant. Dårlig bilde, men.. ikke mulig å ta noen bedre slik bilen står nå iallefall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 14, 2013 er denne fortsatt til salg eller? evntl hk begrensning i vognkort? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 15, 2013 (endret) Fortsatt tilsalgs ja. Har ikke vognkortet. er avskiltet siden 2005. Men kan finne fram reg nr. fra vegvesen.no Merke og modell VOLKSWAGEN GOLF GTI Registreringsnummer KE 81911 Understellsnummer WVWZZZ17ZDW554808 Registreringsår 1983 Sist godkjent 22.01.2003 Frist for kontroll Avregistrert siden 07.04.2005 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 17, 2013 Har du noen bilder av interiør og mer av bilen? Elverum sant?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 18, 2013 Elverum ja. Kan prøve å få tatt noen fler der den står. Er orginalt gtd interiør i den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 27, 2013 bump.... Gidder ikke styre med bilder osv, da den står litt utilgjengelig til og kan gått stå der i 10 år til for min del.... da tjener jeg bare mere penger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...