R line pedalsett til Passat 3C, Golf 5 etc.

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Selger et helt nytt og ubrukt sett pedaler til nevnte biler. Kjøpt til min Passat 2010, men rakk aldri montere dem. Eske og manual medfølger, 100% strøkent, ikke engang prøvemontert.

 

Det står Passat 06- og Golf 04- på esken, så det er til Passat 3C og Golf 5 da, men jeg kjenner ikke til om det er samme pedaler på neste generasjoner, antar det, i hvert fall til Passat siden 2011 modellen kun var en facelift.

 

Til biler med manuelt gir, selvsagt.

 

Pris er jeg usikker på, 1000 kr? 800? Gi bud, men selges til høystbydende ved stor pågang :)

 

Sender helst ikke, hentes 2 mil nord for Oslo. Send PM, sms eller ring 920 30 679.

IMAG0358.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er R-Line pedalsett, R36 ser anderledes ut. Den har R'er på seg.

 

Forøvrig koster bare gasspedalen her 1400kr hos møller, ca 150 for hver av de andre så 800-1000kr er en veldig bra pris med tanke på at det er nytt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er R-Line pedalsett, R36 ser anderledes ut. Den har R'er på seg.

 

Forøvrig koster bare gasspedalen her 1400k hos møller, ca 150 for hver av de andre så 800 er en veldig bra pris med tanke på at det er nytt.

 

Takk for info, har rettet trådnavn, det var vel med R line pluss pakka man fikk disse, min gamle med "bare" R line hadde ikke disse orginalt. Og siden R36 kun er levert med DSG, så sier det vel seg selv at det ikke er til den, når man tenker seg om :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pedalene avbildet her er forsåvidt identiske som de jeg hadde i a3'en min så skal ikke se bort ifra at disse passer på a3 8p også:) det er jo samme bil som golf!

 

Her ser man R-line / r36 :)

http://forum.vacn.no/showpost.php?p=2754535

 

Men nok offtopic fra meg, lykke til med salg!

 

Løp og kjøp folkens, enkelt og montere :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

enkelt og montere :)

 

jeg må rette deg litt der Kristian. for man trenger i utgangspunktet spesialverktøy for å monterer gasspedalen. det er en litt spesiell nøkkel som stikkes ned i framkant av pedalen for å løse ut de tok klipsene som sitter i gulvet.

 

dette kan løses med 2 veldig tynne skrutrekkere eller pinner for å ta ut blaupunkt sterio.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jo enkelt, har gjort det selv 2 ganger og det tar ikke mange minuttene. Men ja må ha 2 tynne skrutrekkere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bumper, kom med bud. Drøssevis av folk i klubben med Passat 3c med "kjepp" (manuell), så dette burde dere sikre dere :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

800? Finn Kristian Kleppe (Stavanger) kan plukke det opp når han reiser bort til Styremøte/årsmøte i Styret 19-21 april.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

800? Finn Kristian Kleppe (Stavanger) kan plukke det opp når han reiser bort til Styremøte/årsmøte i Styret 19-21 april.

 

Du får dem for 800 kr hvis ingen har bydd mer eller hentet dem før det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

du kan få 1000 hvis det garanterer at jeg får dem :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

du kan få 1000 hvis det garanterer at jeg får dem :)

 

Bare 1000, hihi. Ok, hvis ingen har bydd mer innen i morgen kl 15, så legger jeg de til side til deg. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Solgt til en den hyggelige karen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.