OEM BBS Speedline 9x19 ET33 5/112 SOLGT

Anbefalte innlegg

OEM BBS Speedline 9x19 ET33 5/112 (originalt Audi A5)

 

 

Hjulene er meget pene. noen små merker og et par meget små steinsprut, har tatt nærbilder av det som er.

Dette er gromme OEM-felger med kvalitetsdekk!

 

Felginfo:

- OEM Audi 2-delt Speedline produsert av BBS

- 5x112

- 19x9"

- ET33

- nav66,6?(har ikke målt)

 

Dekkinfo:

- Dunlop SP Sport Maxx

- 255/35-19

- levert orginalt på A5 og Q5

- mønsterdybde er ikke målt, men har bilder av alle

 

Dette er den sjeldne utgaven av disse felgene med 9" bredde og innpress på 33.

 

Pris: SOLGT-/BUD

Tlf.: 986 42 918

 

019_zpsb1c658ef.jpg

 

008_zpsd738014f.jpg

Felg 1

004_zps2116e116.jpg

Felg 2

005_zps6f05b79e.jpg

Felg 3

006_zpsa970fc79.jpg

Felg 4

007_zps6e87d33d.jpg

Merker felg 1

010_zps3ab2fbae.jpg

Merker felg 2

011_zps84465ad3.jpg

Merker felg 2

012_zps3dd06de4.jpg

Felg 3 uten merker

013_zpsd723cd66.jpg

Felg 4 uten merker

014_zpsa5afe3ef.jpg

 

 

Dekk:

015_zps58f68b7e.jpg

 

016_zpsabd97dd2.jpg

 

017_zps78c8f7d3.jpg

 

018_zps6db9c405.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får du målt mønsterdybden? Eine broren min er kanskje interessert;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får du målt mønsterdybden? Eine broren min er kanskje interessert;)

 

Jupp jupp, skal måle og poste det her i løpet av formiddagen i morgen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

2 dekk ligger på ca. 3,5mm og 2 på 4,5 mm

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Framdeles tilsalgs :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fine felger det her :) Men spørst om dei ikkje blir for store, og subba på den vesle a3'en min : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fine felger det her :) Men spørst om dei ikkje blir for store, og subba på den vesle a3'en min : rolleyes

 

Dekkene går nok ikke på noen A3 nei, om felgene i det hele tatt passer tviler jeg og på, men det er vel noen her inne som kan opplyse bedre om?!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dekkene går nok ikke på noen A3 nei, om felgene i det hele tatt passer tviler jeg og på, men det er vel noen her inne som kan opplyse bedre om?!

 

Hverken 255 eller ET33 passer på A3 8P dessverre. 225 eller 235 og ET45 skal man ha på den. I og med at denne felgen også finnes i 9x19 ET52 til TT (tror jeg det er), så kan kan sikkert dreie av, men ville kanskje ikke gjort det i tilfelle navet er annerledes og 19mm avdreing høres mye ut.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fine felger det her :) Men spørst om dei ikkje blir for store, og subba på den vesle a3'en min : rolleyes

 

Vis den A3 din skal ha ET 45 org som Runar Kopperud sier, så blir disse kanon tøff på den med ET33 og litt dekk strekk. dvs 225/35-19. Men nye dekk må du ha. Med mindre/lavere ET blir felgen stående lenger ut i sjermkanten som = TØFF : rock :

 

De kan selvsagt bli for mye også men dette har jeg troen på, blir som en spacer på ca 20-30mm på en 8,5 felg med org innpress. Men du får nok ikke noe kyss og klem fra øvrigheten....: haha :

 

Men det er seriøst et oppleg jeg hade kastet meg på i disse tider da hjulene skal sitte god i skjermene... men det er jo en smaksak også og ikke minst hvor mye senk, eller om det er org osv...

 

Men lykke til med salget Roger og lykke til med jakten på felger til A3'en Jostein: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vis den A3 din skal ha ET 45 org som Runar Kopperud sier, så blir disse kanon tøff på den med ET33 og litt dekk strekk. dvs 225/35-19. Men nye dekk må du ha. Med mindre/lavere ET blir felgen stående lenger ut i sjermkanten som = TØFF : rock :

 

De kan selvsagt bli for mye også men dette har jeg troen på, blir som en spacer på ca 20-30mm på en 8,5 felg med org innpress. Men du får nok ikke noe kyss og klem fra øvrigheten....: haha :

 

Men det er seriøst et oppleg jeg hade kastet meg på i disse tider da hjulene skal sitte god i skjermene... men det er jo en smaksak også og ikke minst hvor mye senk, eller om det er org osv...

 

Men lykke til med salget Roger og lykke til med jakten på felger til A3'en Jostein: vinke :

 

Generelt blir bilen tøffere med hjulene litt uti skjermen, men det er de allerede med 9x19 ET45, alt utover det er bare problemer. Til nød kan jeg anbefale ET40 med 215/35 dekk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.