#1 Skrevet Mars 27, 2013 Ønsker meg et ratt som passer i min transporter T5 gjerne et litt stilig ett. Jeg har standard ratt til 2008 men ikke airbag så hvis noen har en slik kan den også være aktuell http://www.bildelsbasen.se/?index=default&link=item&post_id=22371527 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 27, 2013 Så snart min nye T5 er i hus i løpet av et par uker så selge sorginal skinn ratt med knapper. selges kr 2500.- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 27, 2013 Hvilken type ratt er det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 27, 2013 De som er standard på nye T5 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 27, 2013 Er dette tre-eiket med nedre eike delt så kjøper jeg det, ta kontakt når du har fått bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...