Anbefalte innlegg

Hei,

 

Lufter et salg av to stk. Hella Luminator LED tusenmetere.

Kjøpte inn disse til en bil jeg ikke har lenger. Passer dårlig på min nye bil, og vurderer derfor salg.

 

Disse lampene koster opprinnelig 6990,- pr. stk.

Jeg selger de for kr. 7000,- for paret, så de ikke ligger her og støver ned.

Disse lampene er overlegne!!

 

Litt info om lampene, sakset fra megalys.no

 

Husker dere da Hella Luminator Xenon ekstra fjernlys kom på slutten av nittitallet? Det var en revolusjon, vogntogene som tidligere kjørte med 4 og 6 bøtter på taket greide seg nå med bare 2. Nå har det skjedd igjen:

 

Hella lanserer Luminator LED som baserer seg 100% på LED teknologi. Dette gir et superhvitt og fantastisk lys. Lykten består av 3 stk LED og hver er gitt en egen reflektor, 2 stk som lyser bredt og 1 stk som lyser langt, samt 3 stk vinger på innsiden som fungerer som parklys. (valgfri tilkobling).

 

 

Diameter: Ø222mm

Aluminiumshus med kjølefinner.

Hella delenr 1F8 011 002-001

Referanse tall: 40

E-Merket

Multivolt 12/24 volt (samme lykt til 12volt og 24volts anlegg)

Vekt: 2800g

 

 

Extraljus_Lum_Led%5Bstor%5D.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan muligens være interessert, dersom du vil diskutere prisen.

 

Nyprisen på 6.990,-/stk. er jo bare teoretisk. Kjøpte et par i vinter og betalte 4.000,-/stk. - og det var inkludert frakt. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Teoretisk er den vel ikke, i og med at dette er en veiledene pris fra Hellanor.

De kjører selv disse lampene på vinterkampanje nå for 5600,- pr. stk. (11.200,- for paret).

 

Veiledene pris på Megalys.no er 6990,-

De kjører nå knalltilbud til 5000,- pr. stk. som allikevel er 3000,- mer for paret enn hva jeg skal ha. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har disse vært montert eller ny i eske?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Teoretisk er den vel ikke, i og med at dette er en veiledene pris fra Hellanor.

De kjører selv disse lampene på vinterkampanje nå for 5600,- pr. stk. (11.200,- for paret).

 

Veiledene pris på Megalys.no er 6990,-

De kjører nå knalltilbud til 5000,- pr. stk. som allikevel er 3000,- mer for paret enn hva jeg skal ha. :)

 

Jo, jeg vil kalle den teoretisk, all den tid det konstant har vært kampanje på den flere steder siden den ble lansert - og da med enda lavere pris enn det du omtaler som knalltilbud.

 

Man finner dem også billigere på nettet enn eksempelet du nevner, men nok om det. Du setter prisen. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og da var de solgt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.