#1 Skrevet Mars 27, 2013 Noen som har liggende? Kan godt være litt slitt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 27, 2013 Har 4 stk Duro i den dimmen med bra mønster. 1000kr? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 30, 2013 Høres jo greit ut det Send meg PM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 16, 2013 Fikk du kjøpt deg dekk?? eller har jeg liggende også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 16, 2013 Kjøpt 2 nye. Men de 2 andre er skjevt slitt, så skulle nok hatt 2 dekk til. Hvordan pris tenker du? Hvordan dekk er det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 16, 2013 det var 235/40 de jeg tenkte først på. Men jeg har noen 225 også. men de er noen år gamle. Men er veldig bra mønster. skal løpe ut å se. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 16, 2013 235 blir for bredt. Send meg PM du Dan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...