#1 Skrevet Mars 27, 2013 Hei Sliter med å finne ut hvilke Råder jeg har... Har ødelagt en råde og må finne ut hvor jeg kan kjøpe ny(nye) Er Arp bolter på de.. Vekt med bolter en råde: 581gram Uten bolter 527gram 0341 Takker for svar:) Mhv. Fredrik Husby 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 28, 2013 Ingen som har sett disse rådene før? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 28, 2013 Lignet litt på slike jeg kjøpte fra Rosten Performance. Hørt med han ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 28, 2013 Lignet litt på slike jeg kjøpte fra Rosten Performance. Hørt med han ? Rosten Performance nettsiden er nede, og vanskelig å få kontakt ser det ut til... Noen som vet hvordan jeg kan få tak i Rosten Performance?? mail. addresse, mobilnummer?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 28, 2013 Trudde jeg hadde tlf til Rosten, Geir heter han men hadde det ikke lenger. Forsøkt og søkt her på forumet ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 28, 2013 Jeg har 4 stk til salgs. Samme rådene som du har bilde av 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 28, 2013 For meg ser det ut som gruppekjøpsrådene, evnt. herfra http://qwt.no/ men har det noe å si? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 28, 2013 Geir : +47 909 71 889 . ge-roe@online.no ( svarer vel helst på Mail da han har påskeferie.) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 28, 2013 Her var en sånn jeg hadde kjøpt fra qwt. litt tyngre kansje, vet ikke hvor mye lagrene veier 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 30, 2013 Jeg vet ikke om det har vært varianter ute og gått i de ulike gruppekjøpene, men mine svar tar utgangspunkt i det foreløpig siste gruppekjøpet hvor jeg har et sett fra. Gruppekjøpekjøpsrådene har kun tre siffer i identifikasjonen på råden/lagerbukken og ikke fire slik dine har. Gruppekjøpsrådene har også litt mindre grovkornet støp enn de du har bilde av. De rådene du har er identiske med et annet sett jeg har liggende, de er kjøpt brukt av en her på forumet (husker ikke hvem), men jeg aner ikke hvilket merke eller hvor de opprinnelig er kjøpt. Her var en sånn jeg hadde kjøpt fra qwt.litt tyngre kansje, vet ikke hvor mye lagrene veier [ATTACH=CONFIG]192890[/ATTACH] Den er i hvertfall ikke lik den du har på bildet. Din er slankere oppe i lilleenden og har helt annen utforming i stålet rundt. Dessuten har din en større annlegsflate aksialt mot siden på veiva i storeenden. Den du har på bildet der ser ut som gruppekjøpsrådene i de to nevnte detaljene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...