#1 Skrevet Mars 27, 2013 (endret) Dekkmaskin og avbalanserings maskin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 3, 2013 Ingen skambud engang? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 3, 2013 Ingen skambud engang? Fattern er int, men verken han eller jeg har egentlig plass. Gi meg en god pris på pm så skal jeg drøfte det for han igjen (jeg vil ikke fornerme deg med et skam bud) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 3, 2013 hm... interesant dette. begynner med et bud på 6000,- siden ingen andre har lagt inn bud her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 4, 2013 Jaja, da kommer jeg til deg å bytter hjul da, Frank, om du handler såklart er jo ikke så langt fra fattern. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 4, 2013 hm... interesant dette. begynner med et bud på 6000,- siden ingen andre har lagt inn bud her. Du må nok opp en del i pris, hvis det ikke bare er dekk omleggeren du byr på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 6, 2013 Da er ett bud på 16000,- kommet inn via en på finn. Den blir da hentet mandag, i følge kjøper. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...