#1 Skrevet Mars 28, 2013 Noen som tilfeldigvis har bremseskiver bak til RS4 b5 til salgs?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 12, 2013 Har nå fått tak i skiver og klosser, men selvsagt var calipperene treige, så må ha nye på begge sider bak der også. Noen som har noe sånt?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 12, 2013 Hør med André Svarstad på forum, han har oppgradert, og sitter sikkert på originalene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 12, 2013 om du skal ha org så kan du jo bare overhale dem du har. det er jo fort gjort:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 18, 2013 Skal ha orginal kalippere ja da bare skivene som blir oppgradert nå. En kamerat mente det var en dritt jobb å overhale og at det ofte røk fortere igjen når en gjorde det selv. Jeg aner ikke da jeg aldri har gjort annet enn å bytte med nye :-) Ene stempelet beveget seg ikke i det hele tatt da jeg forsøkte skru det inn, det andre var veldig treigt. klarte såvidt å snu det litt. ^å satser jo på at de er skrudde og ikke noe press greier :-P MEn noen som har en guide/tegning på dette og tips å triks så taes det imot med takk :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 18, 2013 Er ikke noe problem og overhale kaliperne bak. har gjort det flere ganger og virker fint vær gang:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 18, 2013 Hmmm... Oki... Er det bare å skru dem ut?? Bytte pakninger, smøre dem feste fjær til håndbrekk og skru sammen igjen :-)?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 18, 2013 Kjøp deg ett overhalingskitt. ta ut stempelet og gjør reint nøye i sporene til pakninger og belgen rundt stempelet og monter igjen. stempelet går da som en drøm igjen:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...