Erfaringer på coilovers til bra pris? Skal slippe ned en a6 4b Q. Trenger tips

Anbefalte innlegg

Som nevnt over,er vel noen som kjører med de litt billigere utgavene?

Er det kurant?

Har prøvd å søkt litt her,men har ikke lyktes.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spørs jo litt hva du er ute etter. Har H&R og KW på audiene mine, TA Technichs på E30n og frøkna har Supersport black evolution på golf stv.

De to sistnevnte setta er jo ganske rimelige, men på E30n er TA sine dempere for myke iallefall. Supersport black evo er stivt som faen, og det er jo kjekt nok det. :P

For min del så synes jeg KW gir meg best følelse etter veien.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er egentlig ute etter pen senk å samtidlig ha litt "comfort":)

Er jo tross alt familiebørsa dette,men de TA technichs,for myke til normal kjøring?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan godt være det er bedre dempere på andre sett, men mitt sett ble for mykt ja. Nå er det jo bare å bytte dempere på E30n, og bruke resten av settet. :)

KW til 8600,- er vel helt greit prismessig? Ville vurdert de, om det ikke er noen som har bedre erfaring med TA, eller har prøvd vanlige supersport coilovers og vet om de er noe mykere enn black evo.

http://www.senk.no/?Bilmerke=1&Bilmodell=482&Arsmodell=1999&R_Time=233822&Drivstoff=D&Forside=&Varegruppe=1201

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har supersport på a4en, og i normal senk høyde så er det ikke så veldig stivt omtrent som org sline. I sommerhøyden er det stift, men det er mye lavere enn det er ment å brukes da ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sitter å ser på de forskjellige selv til 2003 polo, tipper det blir black evo da siden dem er stive som F :P skal jo har på 7,5*17 og vil ha det laaavt uten at det subber for mye : smil :

har også erfaring med at H&R er niiiice, hadde det på 2001 polo gti med OZ superturisimo 15" ,satt som klistra og go komfort, hadde KW på audi 90 coupe med kærscher 9*16 og det satt enda bedre,men stiiivt (og bra) kunne skifte 3 hjul av gangen når jeg jekka den opp : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.