Tips om deling og montering av skrudde 3 delte felger

Anbefalte innlegg

Hei

Vurderer å "shaine" mine 3 delte skrudde work felger, da de ser helt j@#%g ut : eek :

Jeg har da tenkt å dele felgene for å kunne få utført "shaininga" tilfredstillende :)

Før jeg eventuelt starter dette arbeidet trenger jeg tips : klø : , eller kansje noen kan hjelpe meg å skaffe spec til en å utføre en sånn jobb??

Tar også imot tips om proffesjonelle som tar på seg en slik jobb til en aksebtabel pris.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjetil Ose her på forumet har drevet å fiklet å skrudd litt på noen OZ felger han har. Han har også et spesial-verktøy til å dele OZ felger som såklart har et spesialhode på skruene på felgene sine. De er 10 kantet og ikke 12 kantet som er vanlig. Send han en pm å spør han om tips å råd. Han har en kontakt i Tyskland som lever av å selge deler til skrudde OZ felger......

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for tipset :)

Skal sende en pm til kjetil jeg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flere tips og spec fra 3 delte felger montas med stor takk :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for tipset :)

Skal sende en pm til kjetil jeg

Han er nok litt opptatt ikveld....han driver helt sikkert å deler noen felger å bygger sammen til litt bredere. Han fikk 4 nye felger ifra Tyskland idag nemlig ;) Ventoen hans blir bare sinnsyk tøff med de nye felgene :tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.