#1 Skrevet Mars 29, 2013 (endret) Vi i Nordic Stance inviterer alle til treff på Fredriksten Festning Lørdag 15. Juni. Klokken 12:00 - 16:00. Er du klar for Norges første stance treff? Det er nemlig vi! Vi i Nordic Stance, vil med dette invitere dere til vårt første treff "Stance At The Border" på Fredriksten festning i Halden, lørdag 15. juni. Treffet starter: 12.00 – 16.00 Det vil bli premiering av biler, muligheter for å kjøpe mat og drikke, stickers +++, Inngang pr bil - 100,- NOK CASH ONLY Publikum - Gratis Vår Facebook side http://www.facebook.com/NordicStance?fref=ts Sjekk også ut Facebook arrangementet og svar om du skal delta http://www.facebook.com/events/142698992569331/?fref=ts Forumet vårt, sammen med våre Svenske venner i OijOij http://www.oijoij-society.com/viewforum.php?f=161&sid=16e1eed41060e5e18e68e34c36033bae 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 29, 2013 Kommer om jeg er hjemme!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 29, 2013 Kan man komme med ustanca bil da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 29, 2013 For alle biler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 29, 2013 Jeg kommer! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 29, 2013 eg kjem, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 6, 2013 Å jadda..!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 6, 2013 Kommer om jeg har en "stænsa" bil:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 6, 2013 Kommer om jeg har en "stænsa" bil:) Du kan jo eventuelt kjøre blå om du ikke har bil selv.. Så tar jeg rød eller hvit, hehe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 6, 2013 Vil alltid kjøre blå Golf med tomatgiring:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 6, 2013 Kommer nok om jeg har fri 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 6, 2013 Tar garantert turen! Dette blir bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 10, 2013 Jeg kommer med Jetta`n! Hørt rykter om sykt god kebab i Halden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 12, 2013 Kan man komme med ustanca bil da? Du må jo skjønne at du alltid er velkommen Bjørnar - uansett Få løsna justeringa på herjebilen og kaste på no spacere så er du good to go!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 12, 2013 Hehe, den skal vel aldri på noe #stance treff a væ. Har egen bil til sånt, men den blir ikke ferdig den heller skal du se 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet April 12, 2013 Hehe no shit? Men den hvite rotta eller 80'n funker jo? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet April 13, 2013 (endret) Er i Hellas 15. Juni, ellers hadde jeg nok tatt turen innom:) Edit: ferien blir endret så er tilbake 11. Juni, kanskje få med seg dette da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mai 22, 2013 nærmer seg nå =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mai 24, 2013 Er folk gira eller!? ser ut til at det kommer myye rått fra sötabror også! Jeg vil også mine om eventen på facebook! http://www.facebook.com/events/142698992569331/?fref=ts 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mai 24, 2013 Er folk gira eller!? ser ut til at det kommer myye rått fra sötabror også! Jeg vil også mine om eventen på facebook! http://www.facebook.com/events/142698992569331/?fref=ts Jeg er gira som ett svarte! Har nattevakt natt til lørdag, men skal dra uansett, ikke noe å lure på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mai 24, 2013 Saklig at jeg orker stå opp så tidlig etter Fatboy Slim kvelden før Men gira som fy! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mai 25, 2013 Detta blir kanon 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Juni 1, 2013 Jeg er gira, ettersom jeg ikke rakk hovedtreffet i helga stiller jeg lav og klar denne dagen Må være fler her inne som blir med på dette??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Juni 1, 2013 Kan gjerne ta kolonne fra Mjøsregionen for min del, hvis det er flere som skal nedover. Jeg drar om Golfen er ferdig innen da, noe som er målet mitt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Juni 7, 2013 Litt motivasjon for dere som er på nippet til å fjerne justering, hjelpefjærer, etc. Vel møtt til Halden 15. juni!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...