#1 Skrevet Mars 29, 2013 (endret) Utrolig pen og godt vedlikehold RS2 vurderes solgt grunnet endret behov. -Audi RS2 med *kun* 123k på meteret -Laserrød -Klima + el.soltak -Sort el. Recaro helskinn interiør med Karbonlister -Sportsratt med Airbag, samt airbag på passasjerside. -Big reds bremser -H&R gewinde (ikke godkjent i vognkort) -Milltek rustfritt eksosanlegg fra kattene og bakover -Alpine CD-spiller med røde knapper, DAB/DAB+, blåtann HF og mediaspilling, USB ++, Pioneer høytalere i originalplassering og liten sub i bagasjerom. -Originale Porsche Cup felger 17" med nye Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 225/45, har i tillegg løse Yokohama piggfrie vinterdekk som følger med. -Samco silikonslanger til luft -karbondeksler til registerreim, coilrekke, radiator og B/C-stolper -OEM look ladetrykksmåler med holder til luftdyse (ikke montert) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 12, 2013 er vel mer eller mindre orginal? Meeeget pen bil dette! Hadde jeg ikke hatt 2 biler og ett hus som blør i alle ender så hadde denne stått i garasjen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 12, 2013 Er det mulig å ta bort spoileren på bakluka uten å sette spor ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 12, 2013 Er det klima på denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 23, 2013 ingen innvendige bilder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 4, 2013 Er det virkelig ingen som har lyst på en nydelig RS2? Grunnen for at jeg ønsker å selge er at den ikke helt er forenelig med tilhenger, 3x motocross-sykler og masse skitne klær/utstyr, kan som sagt ta bil innbytte i fortrinnsvis billigere bil med hengerfeste og helst 4wd er du intressert i og ta innbytte i en transporter 4.motion lang utgave 2 skyvedører hengerfeste 07 modell?kmstand 128 mye nytt på den.strøken teknisk bitteliten bulk på bakluke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 18, 2013 Løfter denne til topps, innbytte blir som nevnt vurdert...primært VAG, penger begge veier kan være aktuellt. Helt nye 18" Techart felger blir montert til uka (garantert sjelde vare) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 4, 2013 (endret) Dumper prisen til 210k, kom igjen - løp og kjøp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 7, 2013 Helt utrolig at denne bilen ikke blir solgt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 7, 2013 (endret) Helt utrolig at denne bilen ikke blir solgt... Det kan du jo si...jeg forstår ikke så mye Til dem som savner BBS felgene, kan jeg jo nevne at Fridtjov sine vurderes solgt og en vil komme betydelig billigere ut av det enn hva jeg gjorde... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 7, 2013 Jeg prøvde å pushe på brormin med denne,, men desverre ble det ingenting av ! Merkelig at ett sånt eksemplar ikke blir solgt,, om mulig så mener jeg du burde holde på bilen !!!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 7, 2013 Jeg syns også at det er litt rart at den ikke er solgt enda....Bilen er faktisk enda penere i dag enn når jeg henta den på Porsche Senteret Son i fjor, men igjen så er det mye penger for en snart 18år gammel bil, selv om jeg har justert ner prisen en hel del Jeg skulle gjerne beholdt bilen selv, men pga hobby (motocross) så har jeg behov for noe jeg kan dra hengeren med....jeg har forsåvidt hengerfeste liggenes til RS2en, men jeg må ærlig innrømme at jeg ikke har så lyst å montere det på bilen...dere forstår sikkert det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...