Anbefalte innlegg

Vurderer å selge s2 avant min som står å støver ned,legger ved linken til tråden på den, der står det meste og litt bilder.

 

http://forum.vacn.no/showthread.php?157530-audi-s2avant-MTM-vurderes-solgt

 

For dei som ikkje har lyst å lese gjennom tråden så tar eg en kjapp oppsummering her og.

Bilen blei bygga om til mtm hos B.Olsen på Askøy og senere tatt noe videre med sm4 sprut,større turbo,dyser,rs2 interiør

Det står nytt HR coilover sett på den med uniball topplager,gt3 kalippere og nye 323mm skiver som er borra og slissa og ferrodo klosser,rs2 stabbstag forran med poly og neuspeed stabbstag bak med tilhørende braketter og uniball link armer.

Bremsene bak er også nye med borra og slissa skiver,den har også ny bremsebombe.

Traverser har fått alu foringer,bærebruer og diff har fått polyforinger.

Moror og gir fester har stivere 034 fester.

Radiator er av aluminium type ron davis,stor oljekjøler til motor forran radiator og orginal kjøler går på girkasseoljen.

 

Motor er en adu blokk fra rs2 som er nybygga med h-profil staker der alt er nytt,ARP bolter,cota lager i bunndel,alu svinghjul med sachs sinter clutch,lettere løftere,titan retainers,stivere race fjærer,race kammer,regulerbare drev ++.

Den har breibåndslambda innovate lc-1 og turbotrykk måler montert i carbonplate.

Det er montert 60-2 trigger i bakkant veiv men kjører orginale trigger enda.

MTM innsug og nyetypen coiler,pulverlakkerte toppdeksel,turbo,braketter,rør,innsugs manifold,wg topp ++

Girkassa er en 6trinns fra s4 biturbo med oljekjøling.

Større intercooler frå MTM med 3" rørgate og då ombygget bjelke,IC og gitter i fanger er lakkert svart.

MTM grenrør,sportquattro type,comp 58mm billet turbo med 4" antisurge inn og matte rundt turbo

MTM rustfritt eksosanlegg i 3" med 2 potter,ettermontert 3" racecat.

044 Bosch bensinpumpe i tank,650cc dyser siemens deka.

RS2 frontfanger ,speil,lister,lykter og grill,interiør med alcantara

Nye svarte silikon slanger og en del an koblinger.

Det er vanskeleg å ramse opp alt som er gjort men bilen er teknisk veldig bra og mykje av det som er nevnt over her er heilt nytt.

Bilen er godkjent med hr coilover kit,mindre ratt og alternativ dekkdimensjon i 18"

 

Bilen har ikkje takrails,demontert ac men den har takluke.

Det er montert 4 punktbelter på orginal innfestning i dag men det er fort å demontere for dei som ikkje vil ha dei.

 

Motor er bremsa av RFS performance.

 

 

Når det gjelder pris er den litt avhenging av kva som skal være men rundt 250 tenker eg.

Har også Porsche cup felger med toyo 888 slicks

RH 18" 3 delte som treng jobb,er med nye bolter,ringer, emblem og alle 4 tønnene nytt.

RH 17" 2 delte med nokian piggdekk nesten nye,felger trenger ny lakk

Bilen står i dag på OZ racing 18" og nokian r dekk

 

Det er berre å ta kontakt ved interesse så har eg masse bilder og selvfølgeleg kvitteringer på alt,skal ta noen ferske bilder i morra å legge ut her.

IMG_0486.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vurderer salg av denne siden eg har lyst på Porsche 911 turbo

Bilen er nylakka,ny frontrute++diverse pakninger,nye rs2 speil,nye rs2 lister rundt om,nye framskjermer og ny grill

 

evnt bytte i Porsche, pris 250000,- ta kontakt for meir info 97199322

IMG_2077.jpg

IMG_2058.jpg

IMG_2057.jpg

IMG_2050.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

meir bilder

IMG_1304.jpg

IMG_1303.jpg

IMG_1301.jpg

IMG_1299.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vurderer fortsatt salg

 

 

 

 

IMG_1828.jpg

IMG_1817.jpg

IMG_1826.jpg

IMG_1827.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

litt bilder frå utstilling i sommer

944239_10200824083379916_1478742500_n.jpg

971629_10200824084299939_2095456418_n.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har denne enda, den står å støver ned og blir kun brukt 4-5 ganger i året etter eg begynte med banebil prosjekter.

Kan vurdere å bytte men då mot trekkbil,isbil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.