#1 Skrevet Mars 29, 2013 Vurderer å selge denne quattroen videre som eg tok i bytte, er en 93 model med 2,6 liter v6 automat, xenon langlys, blei bytta olje og filter ved juletider på både motor og gir, den er blank og fin i lakken med det er komt litt bobbler under lakken her og der. Den skal snart på eu kontroll og det eg veit er topplager må byttes bak og en liten eksos lekkasje må sikkert fikses, eg veit ikkje så mykje om bilen men det står 249 på telleren det kan nok stemme , den er fin å kjøre og går heilt greit pris 18000,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 29, 2013 meir bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 29, 2013 bilder bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 1, 2013 denne er solgt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...