#1 Skrevet Mars 29, 2013 Hva er dette bakre svingningsdemper på mallomaksel på 4 motion haldex 4. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 30, 2013 finner ikke noe på mellomakselen i etka som heter dette eneste er koblingskive med utjevningsvekt. dvs hardykoblinga 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 30, 2013 finner ikke noe på mellomakselen i etka som heter dette eneste er koblingskive med utjevningsvekt. dvs hardykoblinga det er den Svingningsdemer/hardykobling.. same shit 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 30, 2013 Kan den bli løs? Er det gummi og må byttes da evt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 30, 2013 vanligste problemet med disse er at de ruster fast og du får da en vibrasjon i bilen. Ja de er av metall og gummi. Skiftes komplett og er rundt 1-2 timers arbeid. Kanskje litt lengre hvis du ikke har gjort det før 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 26, 2013 Jon Christian: Har du peiling på dette? Jeg har en Passat 2006 4-motion som vibrerer når jeg gir gass og turtallet er mellom 2200 og 2500 o/min. Mest merkbart i 4., 5. og 6. gir. Er det symptomer på defekt hardykobling? Og kan det få andre følger dersom man kjører for lenge med det? Arne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...