#1 Skrevet Mai 11, 2005 Skal montere solfilm på kjærra, og hadde tenkt å være lovlig av meg, og kun sote bakvindu og sidevindu. Men det ser jo litt teit ut, og jeg burde kanskje ha noe forann også. Poenget er at jeg vil ikke ha en "mørk" solfilm, ikke noen speilfilm, men en mild mørkere toning. Denne bør jo være rimelig "lys"mørk for at det skal kunne gå å bruke både bak,og forann. Jeg trenger tips til type, "farge" (vil ha sort/går), og styrke på sotingen. Hadde vært kjekt hvis noen visste hvor jeg får tak i dette også. Takker for alle innspill. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 11, 2005 Da burde du velge 35% rund baut. Evt. 20% bak, men da får du jo en forskjell, og det ønsker du kanskje ikke? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 11, 2005 Nei, ønsker helst ikke noen forskjell. Vil ha en blå/grå/sort toning som kan være såpass anonym at den kan gå for å være "original"..men hvor man likevell får den ønskede effekten av mørkere ruter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 12, 2005 Jeg har 35% gjennomlysning på golfen... Synes dette er helt passe. Ser godt ut om kvelden. Dette er gjort på City bilpleie på Hamar.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...