#1 Skrevet Mars 30, 2013 Selger original seter fra bilen min, bilen var gått 89"km da jeg tok det ut. Er litt slitt på førersiden på ryggstøtten ved inn/ut stigning ellers strøkent. Dette gjelder fram og bak seter. Dette passe i golf 5 og 6 varme i seter. Prisantydning 7000,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 30, 2013 Flere bilder setene er bare tatt rett ut ikke klargjort. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 6, 2013 Er noen som lurer men jeg har dem enda.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 14, 2013 disse kan muligens fraktes til våler treffet dersom det er av int. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 16, 2013 Ligger her fremdeles.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...