#1 Skrevet Mars 30, 2013 Hei! Kan noe fortelle meg hva dere tenker om denne lyden? hva som er boss? Er helt bak på motoren! Se youtube link Takk på forhånd! mvh ?version=3&vq=hd720" frameborder="0" allowfullscreen> 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 30, 2013 aeb r vel ingen pumpe dyse? mulig det er en ventil som er gefucked? eller så er det rådebank kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 30, 2013 det kan virke som at kamkjede strammeren din begynner å bli gåen, kjeden ligger bak der som lyden kommer fra, og om strammeren begynner å bli slitt lager det en slik lyd som på filmen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 30, 2013 Ja lurte på det! Men etter det jeg har lest og snakka med noen andre så er mye mer risling i motoren om det er strameren? Men at det er noe i toppen er sikkert.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 30, 2013 sjekk oljetrykket også, ved lavt oljetrykk så kommer det tikking også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 30, 2013 Og dersom oljetrykket er for lavt så fungerer ikke kamkjedestrammeren optimalt heller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 30, 2013 Ja får se om jeg får målt det! Leste at oljesillen lett koksa seg til på di 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 30, 2013 noen som har peiling på hvor jeg skal koble på oljetrykksmåleren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 30, 2013 Det sitter 2 sensorer over oljefiltret, du kan skru ut den sensoren som er mot torpedoveggen, den andre sensoren måler tempratur så der får du ikke målt. Hadde samme lyden må motoren min for ikke så lenge siden, der hadde rådelagrene gått rundt i råden på nr 4 samme sted som du hører lyden din fra.. Kan også være en defekt ventilløfter, demonter toppdeksel på motoren og trykk på løfterne og se om dem går ned, hvis en av dem gjør det så er den mest trolig defekt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 31, 2013 Takk Thomas Wessel og alle andre som har svart! Skal ut og se om jeg får målt nå! og trykke på ventiler! Krysser fingrene for at det ikke er en råde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...