S4 AAN motor selges. Perfekt til 2.5 bygg! Ny pris!

Anbefalte innlegg

S4 AAN motor selges:) Kmstand ca 220 000. Den har def. veiv pga rådebank. Fint utgangspunkt til å sette inn 2.5 veiv:)

Mangler i hovedsak turbo, wastegate, hallgiver og gasspjeld. Kun motor uten coilrekke, ledningsnett osv.

 

4000,- Motoren står 20 min sør for Lillehammer.

 

Tlf: 99456362

DSC_0736.jpg

DSC_0737.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er denne komplett med topp m/tilbehør? Bilder? Er den demontert, inspisert for skader/slitekant i sylindrer?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er denne komplett med topp m/tilbehør? Bilder? Er den demontert, inspisert for skader/slitekant i sylindrer?

 

 

Har lagt til et par dårlige mobilbilder i første post:) Den er komplett for uten de tingene som er nevnt i første post. Det sitter dynamo, servopumpe kimakompressor, svinghjul osv på motoren. Den mangler i hovedsak hallgiver, gasspjeld, turbo og wastegate. Fuelrail og dyser er ikke med på bildet men følger med. Den har ikke vært åpnet noe mer enn at bunnpannen har vært av for å konstantere rådebanken.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har jeg topp og bunndel fra før, men dette frister da jeg ikke vet helt tilstanden på blokka. Hvor bor du? Skal kjøre hjem fra Oslo på Onsdag, kanskje jeg kunne kommet innom å sett på motoren, om tiden strekker til..?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det har vært et par andre intereserte så det blir første mann til mølla eller evt. høyeste bud men hvis den står her på onsdag (noe den helt sikkert gjør) så får vi til det:) Jeg bor i Lillehammer, men motoren står hos foreldrene mine ca. 20 min sør over.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne går for 4000,- om noen trenger motor:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.