#1 Skrevet Mars 30, 2013 (endret) Har nettop solgt audien min, men nå viser det seg at bilen ikke går like godt som den gjorde når jeg solgte den, Det virker som at turboen ikke "mater" inn nok, Turboen, N75 ventil og Resirkulerings ventilen ble byttet på 195000, bilen har nå gått 217000, Det er montert Kon filter, så jeg hører også at det ikke er "pusj" lyd når jeg slipper gassen, men en "kvitre lyd" altså Japansk bil Jeg fikk samme lyden før jeg bytta resirk-ventilen bare da va lyden enda høyere enn nå, men synest det er rart at dette skal ryke på så kort tid? Bilen går pent på tomgang, ingen ulyder. Jeg testet om N75 ventilen klikket ved direkte strøm, og det gjorde den, Jeg koblet av luftmengde måleren, men da var det ingen forskjell, ikke før jeg tok av slangen (før) luftmengde måleren, Kan det være lekasje som skaper disse problemene? Er det noen som har noe tips/råd å komme med? På forhånd takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 31, 2013 Log lmm med vagcom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...