Låseverktøy V8 kammer AEC motor og flere

Anbefalte innlegg

Ønsker å Kjøpe eller leie eller låne verktøy, hvis noen har tilgang på dette eller vil selge etter en registerjobb...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Billig på Ebay :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De jeg finner er 2-3 hundre dollar ++ eller har du funnet det rimelig ? Link?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

 

Takker for innsatsen, men kammene skal låses i bakkant, slik at kamhjulene kan snurre fritt på akslingen når reima strammes opp...

 

Verktlyet ser ut som en kopp ned et utstikkende spor som ska inn i selve kammen, begge fordelerene må fjernes for å få til dette...

 

last ned.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annet system på din da. Nyere sitter hjula bare på kon så de snurrer fritt slik at når du setter på dette verktøyet jeg linket til så kan man justere inn registeret.. Så er det merke på kammer hvor de skal stå.

 

Slik du viser har jeg aldri sett, verktøyet jeg brukte var orginalt VAG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annet system på din da. Nyere sitter hjula bare på kon så de snurrer fritt slik at når du setter på dette verktøyet jeg linket til så kan man justere inn registeret.. Så er det merke på kammer hvor de skal stå.

 

Slik du viser har jeg aldri sett, verktøyet jeg brukte var orginalt VAG

 

Ja, trodde noen hadde men :/

 

Det er originalt vagverktøy det jeg hal lagt til bilde av jeg også...

Jeg må vel spørre på audi verkstedet der jeg bor, når jeg skal betale service + deler på A6`n.... spørre de om det er mulig å låne....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.