#1 Skrevet Mars 31, 2013 Har nå fått tak i platen skiltlysene sitter i og nye skiltlys, men finner ikke skruer som passer.. noen som har noen tips til hvordan skruer dette sitter med? eventuelt har bilde av skruene som skal slitte der? disse får man visst ikke kjøpt løst hos møller... flott.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 31, 2013 Disse skruene er med på nye skiltlys lamper om du kjøper hele lampa, koster ikke mange kronene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 31, 2013 Jeg har nye lamper, men ikke skruene.. derav spørsmålet om hvordan skruer som skal være der.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 31, 2013 Javel, alltid når jeg handler nye lamper til kundebiler f.eks så er skruene med på lampene, fra Møller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 31, 2013 Jeg har fått lampene av noen som hadde de liggende, da uten skruer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 31, 2013 Hehe.. Fordi de har tatt skruene! Har ikke sett Møller selge de løse nei, men en relativt godt bestykket maskinforretning bør føre noen som er i nærheten. Ta med både laper og holder, og finn noen i A4-kvalitet. (evt. A2, men ikke noe av messing eller galvaniserte greier..) En høgger kan kanskje ha en bil med slike skruer intakt, men de er ofte rustet uansett! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 31, 2013 Jeg jobber på clas ohlson, og fant noen skruer med maskin gjenger med samme tykkelse om de gamle, men de passer ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 6, 2013 Litt OT: hvordan får man av den lista skilt lysa er skrudd i ? han som hadde bilen før meg har klart å knekke /skrudd de runde så borra nye hull så de henger på halv 12 så må nok bytte den, er den skrudd fra baksiden? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 12, 2013 Så denne litt sent jeg, men den er skrudd fra baksida ja. sitter i 4 skruer fra baksiden + att du må klemme ned en mothake eller hva jeg skal kalle det ved skiltlysene for og få lista ut. Må også ta av kontakten til ledningene på lista. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 12, 2013 Dem er God ;D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...