#1 Skrevet Mars 31, 2013 Jeg sliter med å finne lakk kode til bilen min. Det er snakk om en 83' golf mk1. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 31, 2013 Servicehefte, hjulbrønn i bagasjen er vel noen steder det skal stå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 4, 2013 Fant ikke noe i hjulbrønnen. Servicehefte???? Hehe, det eksisterer ikke :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 4, 2013 Noen biler står det også under panseret på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 4, 2013 Kan også ringe til Nordlie og høre med de, ikke umulig at de har det registrert om du oppgir reg.nr.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 4, 2013 Det skal jeg gjøre. Så enkelt. Hvorfor kom ikke jeg på det? :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 4, 2013 Det enkle er ofte der beste sies det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 4, 2013 Enda enklere er å legge ut bilde av bilen her, og vente på at Andreas Westbye svarer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 4, 2013 Ellers er Doppel Wobber også et sted å begynne å se, sånn hvis du skulle begynne å lure når alt annet er stengt:p Klart det er mange farger som er like, men da kan du isåfall Google lakkode eller fargenavnet for å sjekke om du finner bilder av biler med like farge som din. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 4, 2013 Jeg prøver herr Lindgrens forslag, og ser om herr Westbye rekker å svare før merkeforhandler :-) (Takk for linken men tysken min er ræva) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 4, 2013 Eg tipper Lhasa Green Metallic Clearcoat LA6V 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 4, 2013 Googlet fargekoden og LA6V ser ut til å være korrekt. Takker og bukker. :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 5, 2013 (Takk for linken men tysken min er ræva) Kan ikke tysk selv, men det er bare å gå inn på "Lacke", så ser du utvalget. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...