#1 Skrevet Mars 31, 2013 (endret) Bør være eu-godkjent. Må være manuell girkasse. Helst orginal om den er ombygd til s4/s6 må det være godkjent. Foretrekker avant. Har en r1 02 som kan byttes inn/selges for en fornuftig pris Bil står helst i Hordaland. Om du har ett strøkent eksemplar er eg villig til og reise ett styke for evt kjøp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 8, 2013 Bump 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 26, 2013 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 6, 2013 Hei. Kunne min s2 sedan vært av interesse? En av de 306 originale s2 sedaner..fantastisk fin bil, som er eu-gokjent i år. Rs2 oppsett på motor.. Så den går meget bra. Se gjerne inn på min profil, for å se på bilen og hvordan den er 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...