Anbefalte innlegg

Tenker på å bytte ut G60'en mot noe mer fornuftig, f.eks en lik passat med 1,9TDK. Er gøy med effekt, men enten er jeg blitt for gammel (21år:P) eller så er det bare at jeg blir fort lei ting.

Er fortiden litt eksoslekk i downpipe som fører til at lambda kødder, ellers er den grei, EU ok en stund til og skal nok gå gjennom neste også, med unntak av nevnte eksoslekkasje og manglende cat. Er BBM stage 4 kit, som lover 220-230hk i motor, (er ganske bs tall, jeg tipper ca 170 på 4hjul)

Glader er overhalt for 3000km siden, og har nettop bytta girkasse til en som NBS overhalte i 2004, kjørt ca 40k etter det etter det jeg har regnet meg fram til, bytta da girolje på den.

 

Grill har feil fargekode, og panseret er delvis slipt ned for "ratlook" ellers helt OK utvendig

 

Vil i utgangspunktet ikke selge, men bytte i en tdk, min far er hysterisk redd for høy km-stand, så over 350k er ønskelig:P

 

Siden jeg må ha pris i annonsen setter jeg den til 15000,-

Ved rett bytte kan du få med 2-3IKEA flyttekasser med deler+en hel delemotor. Så slipper jeg å tenke på G60 i et halvt år eller noe slikt til jeg igen går på en smell å vil kjenne på gleden av å dra fra diverse BMW'er o.l. med en tilsynelatende sløv passat:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.