Deler til en Caravelle Syncro 1986

Anbefalte innlegg

Heisann,

 

Er ny i klubben og har akkurat ervervet meg ett lite "arvestykke" en caravelle syncro 1986 modell.

 

Bilen er faktisk ganske så godt vedlikeholdt og har knappe 134.000KM på telleren.

 

Nå tenker jeg å sette igang med å finpusse litt på denne vidunderdoningen og lurte på om noen her kunne gitt meg noen "pointers".

 

Jeg trenger en plass jeg kan kjøpe deler til bilen. Jeg trenger en ny fanger og må bytte vinduet i skyvedøren (skyve vinduet) har forsøkt å søke litt på google, men finner alt mulig slags vrimmel. Kanskje noen av dere har en plass dere har god erfaring med?

 

Har også hørt snakk om en side hvor det er mulig å kjøpe annet orginalt tilbehør til denne bilen? Tenker å bygge litt på den å gjøre det mulig å overnatte i lasterommet. Så skulle vell gjerne hatt noen orginale vag gardiner til den da soting er uaktuelt :)

 

Håper noen kan hjelpe meg :)

386187_10152638319960363_1344929504_n.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.